Google Ads (AdWords) – A mesterlövész hirdetés
(Tipp) Google Ads (AdWords) előnyök: Mérhető, villámgyors, tökéletesen célozható, előkelő reklám, eredmény centrikus elszámolási rendszerrel (Tipp)
A Google Ads (AdWords) hirdetés manapság a legtöbb cégvezető és marketing szakértő számára nem ismeretlen fogalom, hiszen az Ads hirdetések segítségével érhetjük el legkönnyebben célközönségünket, sok bosszúságot okozva konkurenseinknek, amikor elszáguldunk mellettük a találati listákon a Google kereső éléig.
Ezen az oldalon az Ads hirdetések hatékonyságáról, általunk kedvelt stratégiákról, az Ads költséghatékony beállításairól, az eredmények nyomon követéséről és a speciális célzásokról írunk.
Mi ennek a Google Ads (AdWords) leírásnak a célja?
Célunk nem különbözik az Önétől, természetesen mi is több ügyfelet, nagyobb bevételt és üzleti sikereket, szakmai elismeréseket akarunk elérni. Úgy gondoljuk, nem kell félnünk attól, hogy valaki megszerzi az általunk birtokolt titkos tudás, mivel minden információ szabadon elérhető.
Titkolózás és ködösítés helyett inkább folyamatosan teszteljük a hirdetés szövegeinket, javítjuk weboldalunkat, fejlesztjük szolgáltatásainkat, bővítjük tudásunkat, és sok-sok hasznos tippet adunk, ami könnyen értelmezhető és azonnal használható.
(Tipp) Google Ads specialista leleplezése
2021 -ben már számtalan vállalkozás kínál profi Google Ads kezelést, de hogyan lehet eldönteni, hogy kuruzsló vagy varázsló ül velünk szemben? Sok kedves olvasóm most felsóhajt: “De még mennyi és milyenek?…” Ez változó, de néhány egyszerű óvintézkedéssel kizárhatunk párat a ránk leselkedő veszélyek közül.
Hogyan teszteljünk Ads (AdWords) szakértőt?
Az alábbi lista saját magunkkal szemben felállított elvárásaink alapján készült, nem áll szándékunkban senkit sem megsérteni, vagy tudását kétségbe vonni. href=”http://www.mesterloveszmarketing.hu/adwords_ugynokseg_teszt_tippek/”
Hogyan dolgozunk? Módszerünk rendkívül egyszerű:
Olyan lehetőségeket, stratégiákat, személyre szabott ötleteket mutatunk be Önnek, amelyekről tapasztalataink alapján azt feltételezzük, ideális marketing csatorna lesz az Ön számára.
Elmondjuk a várható pozitív hatásokat és az esetleges negatív hátulütőket, idegen szavak, ködös magyarázatok és megválaszolatlan kérdések nélkül. Szemünkben minden ügyfél azonos szintű tiszteletet, figyelmet és prémium kiszolgálást érdemel, függetlenül cége méretétől, vagy a rendelkezésre álló marketing kerettől.
Sok helyen dolgoztam értékesítőként, volt egy munkáltatóm, akit azért hagytam ott, mert nem értettem egyet az üzletpolitikájával és a módszereivel. Azt mondta: – Csináld jobban!
Ezúton is köszönöm a hasznos tanácsot, megteszem, ami tőlem telik!” (Krajnyák Ernő)
Egy számomra nagyra becsült embertől hallottam még kezdő üzletkötő koromban a következő mondatokat:
Miért akarsz eladni, ameddig még azt sem tudod, hasznos-e neki. SOHA ne adj el semmit, amire nincs szüksége a vevőnek. Kérdezd meg mit akar és kínáld pontosan azt a megoldást, ami segít neki. Ha úgy érzed, nem hasznos a terméked, mond meg őszintén! Üzlet most nem, de néhány ajánlás még ütheti a markod…
Valószínűleg akkori mentoromnak fogalma sem volt róla, hogy ez a néhány mondat pár évvel később elvárássá fejlődik bennem magammal és munkatársaimmal szemben és az egyik legfontosabb irányelv lesz a cégem vezetésében.” (Krajnyák Ernő ügyvezető, tulajdonos)
Az Ads (AdWords) kampányok kezelése során ennek a mondatnak még nagyobb jelentősége van, hiszen nem egyetlen személyhez szólunk, hanem egy nagyobb csoporthoz, akikről még nem sokat tudunk.
Ráadásul komoly a tét, hiszen minden kattintásért fizetünk, ezért egy rosszul beállított Ads kampány hamis statisztikákat és minimális megtérülést vagy teljes veszteséget eredményezhet.
A “vevő fejével” gondolkodunk
Nem vagyunk mentalisták, viszont hatalmas mennyiségű információ áll rendelkezésünkre, hogy az Ads (AdWords) kampányainkat sikeresebbé, hatékonyabbá tegyük. Ahogy az egyes ingerek életünk során hatnak ránk és befolyásolják közérzetünket, hasonlóképp váltanak ki pozitív vagy negatív hatást belőlünk a szemünk elé kerülő információk és vizuális anyagok.
Az Ads (AdWords) kampánykezelés során több hirdetésszöveget, hirdetési pozíciót, kulcsszót, területet, időzítést tesztelünk, majd a látogatók viselkedése alapján finomhangoljuk az Ads kampányokat. Az eredmények folyamatos javításával elérhető, hogy a megkeresések oroszlánrésze az Ön számára ideális érdeklődőktől érkezzenek.
A cél egyszerű. Csökkenteni a kiadásokat, növelni a bevételt. Ezt kizárásokkal (kulcsszó kizárása, terület kizárása stb.), szűkítésekkel és pontos célzásokkal, egyedi ajánlattételi stratégiákkal javítjuk, folyamatosan mérve és elemezve az egyes módosítások hatásait.